19 990 Ft
19 990 Ft
37 38 39 40
-14%
14 990 Ft 12 891 Ft
14 990 Ft 12 891 Ft
36 37 38 39 40 41
-40%
13 990 Ft 8 394 Ft
13 990 Ft 8 394 Ft
40
-10%
4 990 Ft 4 491 Ft
4 990 Ft 4 491 Ft
36 37 41
-10%
10 990 Ft 9 891 Ft
10 990 Ft 9 891 Ft
36 37 38 39 40 41
-10%
13 990 Ft 12 591 Ft
13 990 Ft 12 591 Ft
36 37 40 41
-30%
21 990 Ft 15 393 Ft
21 990 Ft 15 393 Ft
36 38 39 40
-10%
11 990 Ft 10 791 Ft
11 990 Ft 10 791 Ft
36 37 38 39 40 41
-10%
4 990 Ft 4 491 Ft
4 990 Ft 4 491 Ft
35 36 39
-20%
4 990 Ft 3 992 Ft
4 990 Ft 3 992 Ft
35 40 41
-10%
9 990 Ft 8 991 Ft
9 990 Ft 8 991 Ft
36 37 38 40 41
-0%
10 990 Ft 6 594 Ft
10 990 Ft 6 594 Ft
36
-40%
19 990 Ft 11 994 Ft
19 990 Ft 11 994 Ft
40
-10%
4 990 Ft 4 491 Ft
4 990 Ft 4 491 Ft
41 42 43 44 45 46
-10%
3 990 Ft 3 591 Ft
3 990 Ft 3 591 Ft
36 42
-10%
4 990 Ft 4 491 Ft
4 990 Ft 4 491 Ft
36
-8%
9 990 Ft 9 191 Ft
9 990 Ft 9 191 Ft
36 37 38 39 40 41
-8%
13 990 Ft 12 871 Ft
13 990 Ft 12 871 Ft
36 37 38 39 40 41
-8%
9 990 Ft 9 191 Ft
9 990 Ft 9 191 Ft
38 39 40 41
-8%
14 990 Ft 13 791 Ft
14 990 Ft 13 791 Ft
38 39 40 41
-8%
9 990 Ft 9 191 Ft
36 37 38 40
-8%
9 990 Ft 9 191 Ft
37 39
-22%
13 990 Ft 10 912 Ft
38 39 40
-8%
15 990 Ft 14 711 Ft
15 990 Ft 14 711 Ft
36 37 38 39 40 41

Miért jött létre ez az oldal?

A papucsunk mindig velünk van! Gondoljunk bele, otthon milyen finom belebújni egy puha, meleg papucsba, ha odakint fúj a hideg szél, de akár a munkahelyünkön is szívesen lecseréljük csizmánkat, vagy csinos, de mégsem annyira kényelmes cipőnket egy decens papucsra, mely nem mellékesen védi gerincünket, talpunkat és egész vázrendszerünket. Mennyivel könnyebb nyaralás alatt is beleugrani egy kényelmes papucsba és száguldani a partra vagy a medencéhez…

A kérdésre a válasz tehát az, hogy mi az Önök kényelmét szolgáljuk, otthonról, kényelmesen több ezer termék közül válogathat, lapos, magas, telitalpú kis barátját nálunk megtalálja!

Weboldalunk elsősorban márkás termékek értékesítésével foglalkozik immár hosszú évek óta. Termékkörünk tovább bővült a Comfort, Jana, Tamaris, sOliver, Inuovo, Rieker és Marco Tozzi márka kényelmes termékeivel. Nemcsak papucs, hanem szandál téren is kiemelkedő kínálatot biztosítunk kedves Vásárlóinknak. Várjuk Önt is szeretettel!

Weboldalunkon csak és kizárólag eredeti termékeket értékesítünk!

Gyakran Ismételt Kérdések

1. Hogyan tudok vásárolni?

Rendelés elküldéséhez nincs szükség regisztrációra a webshopon. Amennyiben többször szeretne oldalunkon vásárolni érdemes regisztrálnia, hiszen fiókjában megadhatja és szerkesztheti a számlázási és szállítási adatokat, valamint láthatja előző rendeléseit is. A bejelentkezéshez felhasználói nevére és jelszavára van szüksége. Ha esetleg elfelejtette jelszavát akkor kattintson az “elfelejtettem a jelszavam”hivatkozásra. Oda írja be az e-mail címét, és elküldjük Önnek az új jelszavát. Ezt később természetesen megváltoztathatja.

Rendelésének ellenértékét közvetlenül a futárnak a termék átadásakor (utánvéttel), vagy előre utalással tudja fizetni. Előre utalásnál kollégáink kiállítják a számlát és arra való hivatkozással tudja elutalni az összeget.
KÉRJÜK OLYAN SZÁLLÍTÁSI CIMET ADJON MEG, AHOL A FUTÁR EGÉSZ NAP ÁTADHATJA A TERMÉKET MUNKAIDŐBEN, A SZÁLLÍTÁS CÍME A FUTÁRNAK TÖRTÉNŐ ÁTADÁS UTÁN NEM LEHETSÉGES, TÖBB CIM MEGADÁSA NEM LEHETSÉGES, HISZEN A FUTÁROK IS TERÜLETI FELOSZTÁSBAN DOLGOZNAK!

2. Mennyibe kerül a szállítás?

Házhoz szállítás esetén 10.000 .-Ft alatt 990 Ft, 10.000 Ft felett 890 Ft a szállítás.

3. Mit tegyek, ha meggondolom magam a rendeléssel kapcsolatban, mégsem kérem a terméket?

Ezt megteheti, de kérjük, mindenképpen e-mailen mondja le a rendelését, így semmilyen anyagi vagy jogi következménye nincs a lemondásnak. Amennyiben a terméket a futárszolgálatnak történő átadás után -melyről kap egy igazoló e-mailt- sem mondja le és ennek ellenére megtagadja az átvételt, cégünk fenntartja a jogot, hogy az anyagi kár miatt, melyet az oda-vissza szállítás illetve csomagolási költségek okoznak, az adott címre több rendelést NE teljesítsen!

4. Ha nem jó a méret, mit tegyek?

Ha a termék mérete nem megfelelő, akkor azt vissza lehet küldeni, bármilyen készleten lévő termékre kicseréljük, illetveha van olyan méret a termékből, amire szüksége van, akkor arra is kicserélhetjük. Amennyiben a vételárat szeretné visszakapni, jelezze e-mailben, a batz@webaruhazak.info címen.Cégünk minden esetben betartja a törvényi előírásokat, így maximálisan tiszteletben tartja a fogyasztókra vonatkozó elállási jog gyakorlását. Igyekszünk minél hamarabb visszautalni a vételárat a termék dobozában a vásárló által megadott bankszámlaszámra.

5. Mi a teendőm, ha cserélni szeretnék?

Nem megfelelő méret, illetve amennyiben a termék bármilyen okból nem felel meg az elvárásainak, a termék cseréjének igényét kérjük jelezze ügyfélszolgálatunkon telefonon vagy e-mailben. Csere esetén a futárszolgálat az előre jelzett időpontban kiszállítja a csereterméket, a vásárlónak ekkor kell átadnia a cserélni kívánt terméket az eredeti számla fénymásolatával együtt, illetve az esetleges árbeli különbözetet ekkor kell megfizetnie a futárnak. Kérjük, a cserélni kívánt terméket helyezze vissza dobozába és bármilyen papírba becsomagolva adja át a futárnak, megcímezni nem kell!

A csere esetén egyszeri bruttó 1.490 Forintot számítunk fel.

6. Mi a teendőm, ha vissza szeretném kérni a termék árát?

Küldje vissza részünkre a terméket sértetlenül az eredeti dobozában, azt külön papírba becsomagolva ( a dobozt sem összeragasztózni, sem ráírni nem szabad, amennyibena dobozban rongálódás lép fel a Vásárló hibájából, úgy a visszautalandó vételár értékéből 1000.-Ft-ot vagyunk kénytelenek levonni értékcsökkenés miatt), és e-mailben jelezze,hogy szeretné visszakapni az árát, melyre kollégánk visszajelez, hogy milyen címre adható fel a csomag.Átutalással tudjuk visszaküldeni a termék árát az Ön által megadott bankszámlaszámra.

7. Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét?

Elállás esetlén ( nem tetszik, az eredeti szín, stb…) a visszapostázás költségét a Vásárló állja. Portósan feladott csomagot átvenni cégünknek nem áll módjában!

A terméket az eredeti dobozában, bármilyen papírba becsomagolva postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheti nekünk.Amennyiben a termék hibás, úgy kérjük, előzetesen küldjön számunka fényképet a hibáról, mely esetben a visszaszállítás költségét cégünk állja (új és használatlan termék esetén!).

8. Személyesen átvehetem a rendelésemet?

Személyes átvételre nincs lehetőség.

9. Garancia

A garanciára vonatkozó adatokat az ÁSZF menüpont alatt olvashatja, természetesen minden termékünkre jár a Magyarországon hivatalosan előírt garanciális idő!

10. A www.borpapucs.hu oldala eredeti termékeket árul?

Természetesen oldalunkon nem árusítunk hamisítványokat, minden termékünk a márkát értékesítő nagykereskedésből származik.

KÉRJÜK ÖNT, VEGYE FIGYELEMBE, HOGY WEBÁRUHÁZUNK MUNKATÁRSAI A TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATON KÍVÜL A CSOMAGOLÁST, SZÁMLÁZÁST ÉS ÁRUFORGALMAT IS BONYOLÍTJÁK, ÍGY NEM MINDEN ESETBEN ÉRHETŐK EL AZONNAL TELEFONON.KÉRJÜK, RÉSZESÍTSE ELŐNYBEN AZ E-MAIL KAPCSOLATFELVÉTELT, 24h-N BELÜL VÁLASZOLUNK (MUNKAIDŐBEN) ÖNNEK!